Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
ARAM Multimedia

The Voice of Poland

2011-12-10

ScenografiaZa nami pierwsza edycja The Voice of Poland emitowanego przez TVP2. Nasza firma miała swój udział nie tylko w dostarczeniu kompletnych multimediów do tego programu ale była również współproducentem scenografii. W programie po raz pierwszy w Polsce zadebiutował system automatyki scenicznej, odpowiedzialny za otwieranie oraz zamykanie ekranów wykonanych z kurtyn diodowych umieszczonych w centralnym punkcie sceny podczas finałów „Live Shows". W produkcji wykorzystano prawie 100m² naszej najnowszej kurtyny diodowej Fourlight Flex LED, zbudowanej w oparciu o technologię SMD, blisko 40m² podłogi diodowej Fourlight LED Floor, a także wspomniany system automatyki scenicznej sterowany protokołem DMX.

Wspomniana kurtyna diodowa Fourlight Flex LED, to jedyne tego typu rozwiązanie dostępne w Polsce, oferujące dzięki swojej budowie unikalne możliwości kreacyjne. Wyświetlacz ten na tle innych wyróżnia m.in. możliwość wyginania tak w przód jak i w tył, trzystopniowy system dostosowania odległości między skrajnymi pikselami pozwalający na niwelację czarnych linii powstających przy montażach w łuku.

The Voice to formuła programu rozrywkowego, ciesząca się ogromną popularnością na całym świecie, transmitowana m.in. w krajach takich Stany Zjednoczone czy Holandia. Ideą programu jest wyłonienie wśród uczestników tego, który dysponuje najlepszym głosem. Program podzielony został na trzy części "Przesłuchania w ciemno" , "Bitwa" oraz "Live Shows". Pierwsza edycja zakończyła się zwycięstwem Damiana Ukeje, podopiecznego Adama "Nergala" Darskiego.